Păreri

Strategia briliantă a PSD: campanie electorală pe banii UDMR și PNL

Pesediștii au rămas mari maeștri ai manipulării, fie că ne place, fie că nu. În timp ce anchetam cum a fost pusă pe roate Unitatea Covid de la UMFST, mă miram câți bani au fost investiți acolo. Nu avem transparență în cheltuirea lor, dar e vorba de peste 3,3 milioane de euro. Sumele au venit de la PNL (prin Ministerul Sănătății) și UDMR (prin Consiliul Județean Mureș). Și cine profită electoral? Ei bine, ați ghicit, PSD prin rectorul Leonard Azamfirei. El apare ca geniul care a inventat Unitatea Covid, iar articolele publicitare despre asta cântă cititorilor neavizați. Și da, universitatea a pus o picătură în acest lac cu bani: 33.000 de euro. UMFST, nu PSD, chiar dacă rectorul candidează la Senat din partea partidului fondat de Ion Iliescu.

Citeste si

Sigur, în momentul în care anchetele mele vor arăta că a fost făcut treabă de mântuială, iar cineva trebuie să răspundă pentru risipirea banului public și punerea în pericol a pacienților&personalului medical, rectorul va ridica din umeri. El va arăta spre alții, cum a și făcut-o. Recte spital, iar managerul ne va trimite din nou la DSP, iar directorul de acolo va da vina pe ISU sau vreun inspector ce va fi sacrificat. Între timp, PSD va profita de un buget publicitar neașteptat din buzunarul altora. Ce afacere mai bună ar fi putut face? De aceea și titlul opiniei mele. E chiar o strategie briliantă. Astfel, UDMR și PNL a susținut cu bani publici campania PSD. Felicitări, domnilor! Mai inteligenți de atât rar găsești.

Urmariți Ceasul Cetății si pe Google News

Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like

👇

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button