Marketing digital pentru domeniul medical? Da! Există experiți în publicitate care și-au dedicat eforturile și cunoștințele pentru a dezvolta sectorul medical și pentru a atribui serviciilor medicale de top autoritatea pe care o merită în atenția publicului.
Probabil acum te întrebi de ce ar avea nevoie un medic, cu o vastă experiență și o reputație ireproșabilă, de servicii publicitare?! Oare istoricul și rezultatele medicale nu sunt de ajuns pentru a deveni cunoscut? Nu, nu sunt de ajuns. Nu sunt de ajuns deoarece competiția din sectorul medical este foarte mare. Pe piața din România există un număr foarte mare de medici și/sau clinici medicale. Majoritatea spitalelor și a clinicilor medicale sunt prezente în rezultatele căutărilor pe Google, iar targetul acestora este acela de a intra în topul celor mai relevante rezultate pe Google, pe propria nișă medicală.
Trăim în era tehnologiei și înaintea oricărei decizii de cumpărare sau de programare, orice om verifică informația pe Google. Astfel, dacă nu ești prezent în primele rezultate ale căutărilor pe Google, pe anumite cuvinte cheie, e ca și cum n-ai exista. Așadar, nu ești listat pe prima pagină în Google, nu exiști. Iar internauții se vor programa la acele clinici și la acei medici care apar pe prima pagină în Google.
Așadar, dacă ești medic sau deții o clinică medical, ai nevoie de servicii de marketing digital deoarece este singura modalitate prin care poți ajunge în atenția și în preferințele publicului tău țintă.
Marketingul digital pentru domeniul medical necesită o abordare specială, iar strategiile publicitare trebuie realizate de persoane cu expertiză în domeniu medical. Doar astfel pot fi puse în valoare corect și țintit toate atributele, beneficiile și avantajele de care dispune medicul sau clinica medicală în cauză. Fiind un domeniu științific delicat, strategia de marketing digital trebuie concepută de specialiști cu experiență vastă atât în domeniul publicitar, dar și în domeniul medical și în cel al psihologiei umane.
Serviciile medicale se adresează OAMENILOR, iar cu oamenii aflați într-o suferință trebuie să comunici clar, eficient, detaliat, corect și într-o manieră care să denote profesionalism, siguranță și înțelegere.
EWdigital este printre puținele agenții de marketing digital dedicată întru totul profesioniștilor din sănătate, mai exact se adresează medicilor și managerilor care activează în cabinete și în clinici medicale.
Strategia publicitară realizată de EWdigital cuprinde o abordare completă, oferind următoarele servicii:
WebDesign:
Webdesignul este util pentru realizarea unui site de prezentare desăvârșit, care să beneficieze de un design modern, dar care să răspundă întru totul și standardelor impuse de Google în ceea ce privește indexarea în acest motor de căutare;
Tehnicile de webdesign se bazează pe o tehnologie modernă, adaptată pentru orice dispozitiv (laptop, tabletă sau mobil), dar care include și o partea de psihologie care contribuie la decizia finală a vizitatorului de a se programa și de a cumpăra serviciile medicale promovate.
Site-ul realizat este predat la cheie, cu toate funcționalitățile incluse, acesta putând fi promovat INSTANT.
Realizare conținut text medical:
Textele și articolele sunt utile pentru a creștere capitalului de imagine în domeniul medical, atât pentru clinică, cât și pentru medicii care activează în ea.Textele sunt esențiale pentru a răspunde prompt nevoilor clienților, dar și pentru a optimiza indexarea în Google.
Articolele sunt scrise de content writeri cu experiență și vaste cunoștințe medicale. Fiecare text este orientat spre client, fiind redactat într-un limbaj clar și ușor de înțeles. Astfel, clientul poate să ia decizia pe loc, în perfectă cunoștință de cauză, de a se programa pentru un serviciu medical. Toate articolele scrise au un scop clar stabilit, fiind publicate atât în site-ul propriu, dar și pe cele mai relevente publicații din domeniu.
Optimizarea SEO este esențială în strategiile de marketing digital:
Optimizarea SEO este necesară pentru a ajunge pe prima pagină în Google, pe cât mai multe cuvinte cheie relevante nișei medicale din care clinica / medicul face parte. EWdigital oferă garanția dobândirii unor poziții de top în motoarele de căutare. Optimizarea SEO este o strategie de marketing deosebit de complexă, care include atenție chirurgicală, analiză matematică și idei creative.
Producție video:
Clipurile video creative și informative sunt utile pentru formarea identității brandului, dar și pentru a atrage cât mai mulți potențiali clienți;
Google Ads și Facebook Ads:
Serviciile de PPC, adică reclamele pe Facebook și Google, ajută la targetarea și la atragerea exactă a publicului țintă, dar și pentru a contribui substanțial la creșterea profitului clinicii. Acțiunile de promovare pe Facebook și Google asigură rezultate imediate, generând o listă de contacte care sunt cu adevărat interesate de serviciile medicale promovate;
Implementare Call Center Medical
EWdigital are o experiență de 10 ani în marketing și de 5 ani în domeniul medical, iar scopul principal al agenției este de a transforma utilizatorul de pe internet în client real și de a atribui clinicii și medicilor din cadrul ei reputația și autoritatea pe care le merită și pe care le pot obține în Google și pe cele mai importante rețele de socializare.
Agenția de marketing EWdigital vorbește exact pe limba medicilor și a pacienților acestora.
Astfel, provocările din domeniul medical sunt atent analizate pentru a li se atribui cele mai bune soluții. Fiecare aparatură și dotare a clinicii trebuie pusă în valoare atât de bine încât să rezolve întocmai nevoile medicale ale pacienților și, astfel, să genereze profitul scontat de clinică.
„Fiecare clinică sau spital cu care lucrăm devine un proiect în care ne implicăm 100%, crezând cu tărie în acesta, exact așa cum credem și în afacerea noastră. Ne străduim să acoperim evenimentele neprevăzute și să reparăm situațiile în care apar recenzii negative, pentru că știm că de cele mai multe ori acestea sunt datorate unor simple erori care pot fi gestionate prin empatie și profesionalism.
Înțelegem că implicarea este cheia succesului și că aceasta înseamnă mai mult decât orice tehnică de marketing. Suntem profesioniști și ne adaptăm oricărui proiect, iar țelul nostru este să stabilim relații antreprenoriale cu cât mai multe clinici și spitale, pe care să le ajutăm să-și îndeplinească scopurile și misiunile prin tehnici de promovare ireproșabile.
EWdigital asigură experiență, profesionalism și seriozitate! Și, în plus, suntem deschiși oricăror idei de colaborare în care munca noastră poate aduce valoare și sprijin” declară Sorin-Ciprian Stanciu-Stoian, Specialist SEO & Founder EWdigital.
Mai multe detalii despre serviciile EWdigital găsiți pe ewdigtal.ro