12 C
Târgu Mureş

Tolontan: de ce nu demisionează Vlad Voiculescu?

De citit

Mai multe

Cătălin Tolontan face o analiză succintă a realizărilor (în ghilimele) ministrului Sănătății. Asta la scurt timp după ce vicepremierul Barna a susținut că ruptura dintre premier și Vlad Voiculescu este o invenție a marketingului de media.

„Nu e clar ce înseamnă „marketing de media” în gândirea politică a lui Dan Barna, dar definițiile mai pot aștepta, pentru că nu media guvernează țara.
Uneori superficială și întotdeauna enervantă, presa are rolul ei. În anumite situații, e adevărat, eșuăm și nu ne facem treaba de ziariști. Dar nu presa mută bolnavii de la Foișor noaptea. Și nu jurnaliștii i-au împiedicat pe Vlad Voiculescu și pe Raed Arafat să se deplaseze personal, cu câteva zile înainte de mutare, ca să discute cu pacienții. Cine știe care era reacția oamenilor dacă li se explica: „Poate salva vieți decizia dumneavoastră de a nu vă mai opera acum sau revenirea acasă cu câteva zile înainte”?

Demisia sa, explicată prin diferența de concepție și prin tragerea publică a unui semnal de alarmă, pare ceva de neacceptat pentru USR-PLUS și, mai ales, pentru fanii săi. Dar rămânerea cu un premier care te califică public drept lipsit de onoare înainte ce va aduce? Se va acutiza și se va personaliza și mai mult întregul conflict”.

Puteți citi întreaga opinie în Libertatea.

- Advertisement -
- Advertisement -

Aboneaza-te la newsletter. Introduceti adresa de email in campul de mai jos:

Un serviciu oferit de FeedBurner

Leave a Reply

Ultimele articole

Top articole