Exclusivistul Hotel Privo are două noi locuri de muncă: Asistent manager și recepționer. Contactul în găsiți la final. Detalii:
- experiența anterioară într-o poziție similară nu este obligatorie, dar constituie un avantaj
- persoană responsabilă, organizată, capabilă să lucreze în echipă, atentă la detalii
- cunoştințe obligatorii de limba englezăa, alte limbi străine constituie avantaj
- prezență agreabilă, amabilitate
- atitudine pozitivă in relaţiile cu clienții și colegii
- asumarea răspunderii pentru calitatea serviciilor oferite
- cunoștințe obligatorii de operare PC.
- Îndeplinirea activităților zilnice de secretariat
- Întocmire și actualizare baza de date
- Organizare și arhivare documente
- Organizarea evenimentelor companiei (de afaceri sau de protocol)
- Comandarea și gestionarea materialelor de protocol;
- Coordonarea și planificarea călătoriilor de afaceri;
- Comandarea, eliberarea și gestionarea materialelor de birou;
- Gestionarea curierilor externi;
- Recepționarea și distribuirea apelurilor telefonice, mesajelor, faxurilor, a corespondenței și a facturilor;
- Întocmirea de diverse rapoarte;
- Un salariu competitiv, în funcție de nivelul de calificare și experiență
- Oportunități de training formare profesionala și avansare
- Prime anuale
- Formare profesională.
Candidatul ideal pentru funcția de recepționer:
- Experiența anterioară într-o poziție similară nu este obligatorie dar constituie avantaj;
- Persoană responsabilă, organizată, capabilă să lucreze în echipă, atentă la detalii;
- Cunoştințe obligatorii de limba engleză, alte limbi străine constituie avantaj;
- Prezență agreabilă, amabilitate;
- Atitudine pozitivă în relațiile cu clienții şi colegii;
- Asumarea răspunderii pentru calitatea serviciilor oferite;
- Cunoștințe obligatorii de operare PC.
- Răspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare și cazare oferite clienților hotelului;
- Răspunde pentru rezolvarea eficientă a problemelor apărute pe parcursul desfășurării activității.
Descrierea jobului:
- Preluarea şi înregistrarea rezervărilor de la clienți;
- Primirea și cazarea clienților;
- Întocmirea actelor necesare cazării clienților (urmărirea și încasarea plăților);
- Promovarea serviciilor oferite clienților;
- Soluționarea eficientă a tuturor solicitărilor înregistrate;
- Medierea eventualelor conflicte și rezolvarea reclamațiilor clienților;
- Stabilirea unor relații optime cu clienții, pentru rezolvarea în timp util și în bune condiții a tuturor problemelor ocazionale.
- Un salariu competitiv, în funcție de nivelul de calificare și experiență;
- Oportunități de training, formare profesională și avansare;
- Prime anuale.