În 18 aprilie, Ceasul Cetății a atras atenția asupra unei aberații reclamate de mai mulți cetățeni din Târgu Mureș: pentru a ajunge la muncă, ei erau obligați să cumpere două bilete și să aștepte două autobuze, pentru că Transport Local n-a prelungit un traseu cu câteva sute de metri. Mai mult, sesizările făcute de oameni nu au primit răspuns de la viceprimarii care se ocupă de două unități ale municipalității: Transport Local și ADP. Prima solicitare a fost făcută pe 7 martie și a doua pe 16 martie de la o singură persoană.
Promisiunile
Viceprimarul Villmos Portik s-a arătat surprins și a promis urgentarea unui răspuns, pentru că se depășise termenul legal de 30 de zile. El are în subordonare Transport Public. Nici până astăzi, 29 aprilie, persoana n-a primit vreun mesaj sau măcar să fie contactată telefonic.
Am discutat și cu directorul ADP, Florin Moldovan, care ne-a promis că se va rezolva imediat după o discuție cu directorul de la Transport Public. N-a fost chiar în două-trei zile, dar de pe 2 mai traseul va fi schimbat pentru ca zeci de angajați să folosească Autobuzul 6 să ajungă la muncă. O mică victorie a rubricii Vocea Orașului, care preia problemele cetățenilor și încearcă să le rezolve, făcând presiuni pe autorități pentru a se mișca mai repede.
Comunicatul Transport Local: pentru limba română, apăsați…
Cităm din mesajul victorios al societății municipalității, care este deplorabil din punct de vedere gramatical și al clarității. Din respect pentru locuitorii din Târgu Mureș, Ceasul Cetății se oferă să scrie comunicatele firmei primăriei (n.r. gratuit, se înțelege), care nu pare a fi capabilă să formuleze un mesaj simplu, logic și corect.
Compania de Transport Local SA Târgu Mureş informează publicul călător că, din data de, 02.05.2022, se modifică traseul liniei 6. La baza acestui hotârări stau analizele de trafic realizate în ultima periodă, respectiv numeroasele solicitări primite de la publicul călător.