Pentru a veni în sprijinul mediului de afaceri și a acordării unor şanse de redresare economică pentru contribuabilii care au fost afectați de criza SARS-CoV-2, dar și pentru persoanele fizice care figurează cu obligații restante la bugetul local, Municipiul Târgu Mureș aduce la cunoștința contribuabililor persoane fizice și juridice faptul că, prin Hotărârea nr. 325/28.10.2021, Consiliul Local al Municipiului Târgu Mureș a aprobat acordarea unor facilități fiscale.
Facilitățile reglementate de Cap. II al OUG 69/2020 impun anularea majorărilor de întârziere datorate de contribuabili, dacă sunt achitate impozitele și taxele locale restante.
Contribuabilii care intenționează să beneficieze de aceste facilități, trebuie să depună până la data de data de 31 ianuarie 2022 inclusiv :
– o notificare în acest sens;
– să efectueze plata sumelor conform situației comunicate de către Direcția Fiscală Locală;
– să depună cererea de anulare a majorărilor.