Prim-planVești

Cât a costat identitatea vizuală pentru Târgu Mureș

Contractul a fost prin atribuire directa

„Manualul de identitate vizuală a municipiului Târgu Mureș” a fost lansat miercuri, în cadrul unei conferințe de presă desfășurate la mansarda restaurantului Nivo Resto Lounge. Au fost prezentat manualul primarul orașului, Soós Zoltán, viceprimarul UDMR Portik Vilmos László și Porcsalmi Balázs, administratorul firmei SC Rubik Advert SRL.

Citeste si

„Cred că nu trebuie foarte mult argumentat de ce este necesar pentru un oraș, municipiu, reședință de județ cu un trecut istoric important și cu o moștenire culturală importantă, să aibă și o imagine vizuală, o prezență vizuală nouă cu un design nou”, a subliniat edilul.

Portik: Contractul a fost încredințat direct

Ceasul Cetății l-a întrebat pe viceprimarul Portik cât a costat identitatea vizuală și dacă a existat o licitație sau cum a fost atribuit contractul. Acesta ne-a spus că a fost prin încredințare directă, pentru că valoarea nu impunea licitație, iar suma exactă a fost 64.400 de lei.

Urmariți Ceasul Cetății si pe Google News

Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like

👇

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button